Klar

Nu är jag klar med allt på designen utom en grej som jag fixar imorgon. Då ska jag först på förmiddagen åka med mamma och pappa och kolla på en ny cykel åt mej för jag fyller snart år. Och sen vet jag inte, men på kvällen ska Maja sova här så det är bäst att jag går och lägger mej snart! Idag var jag iaf med Rebecca. Vi hade kul. Men vi tog lite bilder på en teckning som vi gjorde som kommer upp nu. Inte för att bilderna är värda att lägga upp på en fotoblogg men jag hade inga andra nytagna bilder.



Foto: Ida (jag) | Kamera: Olympus E-450 | Objektiv: Zuiko Digital 14-42mm | Redigering: Ida (jag)

Men nu ska jag gå och ta bort sminket m.m så godnatt!
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin