Kommentar:

Till Ellen: Joo, hennes gamla blogg blev hackad så hon tog bort den men jag trodde du menade den nya: www.behindthecanon.blogg.se
Sen var det en till som hade kommenterat som jag tror fattar att detta är till just den personen: Om du inte gillar min stil eller mina foton så sluta läs min blogg? Förresten skulle jag bara ta bort dom gula ikonerna som blev när man gjorde en smilis men inte sluta göra smilisar för då blir det ingen rolig blogg tkr jag, men om inte du tycker det så sluta läs!?
/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vafan alla snorungar som ändå bara lämnar dumma kommentarer kan fan ta sig ! Ni kan väll gå och bitcha med någon i eran egen storlek !! <33333

2011-03-26 @ 17:06:22
URL: http://jonathanssyster.webblogg.se/
Postat av: Maja - FOTO

Sv ; Haha , jo det är det! :p<3

2011-03-26 @ 17:16:27
URL: http://behindthecanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin