Snart packat klart!

Hejsan!
Japp, snart har jag packat klart, eller aa imorgon för det ända som saknas är typ tandborste och sånt. Men imorgon efter skolan åker pappa och jag till Stockholm för att hälsa på hos farfar m.m. Det ska bli så kul, jag ska nog köpa lite grejer, ett minneskort till kameran (det är för lite plats på det!), tror jag och sen ska jag träffa kussinerna och lite så! :D

Den bruna väskan är det inte nått i förutom typ mobilen, nycklar och skolböcker. Jag har nämnligen den väskan till skolan men jag ska ta med den till Stockholm om vi t.e.x ska gå på stan elr nått. Desutom måste jag träna på ett prov när jag är där för på tisdag har vi religions prov! :o Om jag inte pluggar järnet på söndag och måndag förstås... ^^
Men jag vet inte om jag får låna deras dator och överföra bilder och sånt så aa, det blir nog inga inlägg under helgen. Men jag kanske kan fixa lite tidsinställda inlägg åt er! :D
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin