besviken tjej och jullov

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Stativ: nanomax250

Har varit en ganska bra dag idag, hade lite långtråkigt på badhuset men det funka. Pratade också betyg med läraren och höll ärligt talat på att bryta ihop när jag tänkte på att det känns helt omöjligt att få höga betyg för mig medans många andra i klassen har höga betyg. Sen fick vi betygen, skit säger jag bara. Är verkligen inte alls nöjd. Visst jag är godkänd i alla ämnen osv men jag nöjer mig inte med det, så är rätt så besviken kan jag ju säga. Dessutom så är Lgr 11 så himla jobbigt att förstå sig på och med tanke på att lärarna ska bedömma hur man tänker så kommer jag aldrig få ett högt betyg känns det som. Jaja, jullov nu. Har inte ens nån julkänsla eller någonting och jätte mycket av snön är borta så det finns inget att fota heller. Blö, har varit en apdålig start på ett jullov känner jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin