dålig humor

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / På bild: Moa och Becca. Sista bilden är himla fin tycker jag.
Hello folks!
Idag var det en rätt trevlig dag på skolan. Vi julpysslade, spelade "Med andra ord" så att alla i rasthallen antagligen trodde att vi var galna när vi skrek synonymer kors och tvärs och vi bakade äckliga (jag var typ den enda som inte tyckte om dom) kakor. Efter skolan har jag inte gjort så mycket, bara kollat på tv och glee. Ska dock försöka leta fram lite bilder och grejer nu från hur dom såg ut på 80-talet för vi ska klä ut oss på innebandyn på torsdag och jag vet inte hur jag ska se ut eller nånting, vet bara temat. Så det ska jag göra nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin