Hola!

image description
Frän grimasch på en frän flicka. Om man nu kan kalla detta för en grimasch.
Godkvällen!
Jag skrev ju igår att min kamera dog p.av att batteriet var slut, håller nog på att bli senil för självklart hade inte jag satt nån kamera på laddning. Så istället tar jag fram den för att ta kort och kommer på att den är död... BRA IDA! Måste sätta den på laddning nu innan jag glömmer bort det och får panik imorgon eller nått. Mitt andra problem: Vet inte vilken färg jag ska ha på naglarna. Men skitsam, glada miner ska det vara! :D

Kommentarer
Postat av: Lavali - Skaraborgs största blogg

Kikar in och önskar dig en trevlig fortsatt dag i detta härliga vinterland :)

2012-01-25 @ 12:13:50
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin