Kläder och sådana saker...

Det jag köpte i Stockholm:
Ett par gröna byxor från H&M - 199 kr
En prickig blus från H&M - 199 kr
Ett svart linne + en vit t-tröja - extrapris, två toppar för 199 kr
Fatta eld, fortsättningen på Hungerspelen, från SF bokhandeln inne i gamlastan - 57 kr
Tjabbatjenahallå! (påhittig jag känner mej...)
Är hemma nu och har gjort massa grejer idag... Först packat upp, ätit, gått en promenix, städat, tagit massa kort och sedan suttit vid datorn. Har ju också åkt hem från Stockholm. Nu tänkte jag bara ta det lungt för imorgon är det slut på sovmorgonar och sena kvällar, då börjar skolan igen.. Men som tur är så är det väll typ bara en månad kvar tills det är påsklov så jag överlever! :) Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Ida C :)

Yeyy, fatta eld! <3

2012-03-04 @ 21:24:44
URL: http://idacallenvik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin