Söndag igen...

Olympus E-450 + 14-42mm / stativ nanomax250
¡Hola mi amigos!
Påsklov om 19 dagar. Fyller år om 22 dagar. Åker till USA om 86 dagar. Livet är rätt bra ändå.
Har haft en mysig helg med bästa vännen. Idag har jag inte gjort ett skit, suttit och stirrat på Gossip Girl och mått allmänt bra. Imorgon är det skola igen, på torsdag är det studiedag och för en gång skull är inget dåligt, jobbigt eller tråkigt (förutom att min skoldator har varit borta i över tre veckor nu och jag har inte fått tillbaka den). Denna vecka har jag klagat på allt och alla exakt hela tiden. Hehe, det ska det bli ändring på här och nu! Postiv ska jag bli! Nu ska jag fortsätta att stirra på Gossip Girl och sedan sortera bland mina oändligt många bilder.
XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin