Åska och ledighet

Olympus E-450 + 80-300mm /Ska vakta denna sötnos imorn!
Hejsan!
För kanske en halvtimme sedan så skulle jag följa Mimmi hem och tyckte att det var himla varmt ute och efter att vi har gått en stund så träffar vi på Maja och Issa så vi går med dom och tillslut så ser vi ett ljus och en sekund efter kommer smällen. Gud vad jag skrek, trodde jorden skulle gå under eller nått. Stannade en stund hos Maja och sen kom mamma och hämta mej, är ju lite små rädd för åska och blixtrar... Nu ska jag käka äggmacka och vi är lediga resten av veckan! eller lediga och lediga, imorn har vi nått som heter Operation Dagsverke så vi ska typ "jobba" och tjäna ihop pengar som går till välgörenhet så då ska jag va hemma och passa mormor och morfars hund, bra jobb! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin