13

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Stativ: Nanomax 250

Hejhopp!
Imorse var det frost och dimma ute så tog lite bilder igenom fönstren, dessa var de ända som blev bra typ. Orkade inte blogga igår. Var för lat. Skolan idag var helt okej, vi bakade bullar på hemkunskapen så hade ju nått gått att äta när jag kom hem. Har inget att skriva direkt. Imorgon är det onsdag, då ska jag ha konfa. Kanske dansa också. Sedan på torsdag ska jag ha utvecklingsamtal. Och på fredag väntas prov. det roliga är att SOboken/häftet/blocket är kvar i skolan så jag kan typ inte plugga idag. Får väll stressa med det imorn och på torsdag istället. Nu ska jag titta på ett avsnitt av glee. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin