Daniel Ray

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / Stativ: Nanomax250

Fick denna fina väska av mamma i onsdags efter konfan!
Min andra axelremsväska gick sönder i dragkedjan så varje onsdag när vi har som mest (kameraväskan ska med + dator och idrottskläder och säkert massa skolböcker) så fick jag gå och bära en väska som man enbart kan bära med handen typ, haha bra jag är på att förklara. Så det blev himla tungt och jobbigt. Men i denna väska får man plats med inte allt för tjocka idrottskläder, en dator (den har ett laptop fack, skit bra!) och lite böcker. Perfekt! Nu vet ni det också. Tänkte lägga mig och läsa i "The Fault In Our Stars" nu.
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin