Nära och kära

Gud vad du är duktig på att fotografera, verkligen!!
Eftersom att du inte hade något speciellt att göra nu ikväll som du skrev så tänkte jag fråga dig om du kan göra ett inlägg om dina bästa vänner? och om du har någon speciell bästavän som "allra bästa vän" eller vad man ska säga, vore roligt att veta lite mer om dem och vad du tycker om dem om du har några "speciella" liksom! :)
Kram
 
Åh tack superduper mycket! Fick denna kommentaren idag, och visst kan jag göra det!
Moa, min megabästa vän! Ja, hon är rolig, rätt störd, litte dum, så jädra fin, vacker och kort. Har känt henne i åratal, sedan lekis. Alltså i typ nio år.  Vi har nästan alltid varit kompisar och så men nu i högstadiet har vi kommit varandra närmre än nångonsin! Vilket jag tycker är så jädra bra. Jag har alltid lika roligt med henne i skolan och hemma, tror vi skrattar så mycket så att vi kommer leva tillsammans i typ tusen år. Ni vet, ett gott skratt förlänger livet ;) haha, och alla våra framtidsplaner! Bli rika, flytta till New York/L.A, bo i lägenhet tillsammans i Stockholm typ, du blir en känd ryttare och jag en känd fotograf som tar kort på dig och din häst. Ja du! Jag vet att du inte alltid har det så lätt och det känns så jävla skönt att det är mig du kan/vill prata med. Jag stöttar dig genom allt vännen, du är bäst. allrabästavän ♥
 
Becca, min fina underbara goding! Haha, kommer ihåg så himla väl när du började i vår klass i tvåan och vår lärare frågade vem du ville sitta bredvid i samlingen och jag räcker upp handen DIREKT, och sedan sitter vi där och så säger du "vilka smala fingrar du har" haha,vännen. Tycker det är såååå bra att du och jag har blivit så jädrans bra vänner under sjuan-åttan. Du är en sådandär tjej som aldrig skulle göra nån nått illa eller nått ont. Jag har alltid lika roligt med dig, både i skolan och hemma. Du, jag och Moa har så himla kul på alla lektioner och raster. Tycker om dig så himla mycket min vackra vän. ♥
Jennifer, mitt lilla hjärta. Jag visste inte ens vem du var innan jag började sjuan. Becca kände dig, Moa också kanske. Sedan blev det bara helt naturligt att du och jag började prata och sådär. Och gud vad glad jag är för det. Du är en liten tjej som har sååå mycket drama att berätta, haha så go! Du är så himla fin och söt min vän och du gör en alltid jätteglad om man är lite nere. Du är guldvärd min bästa Jennifer.♥
William, min bror typ, haha. Har ju känt dig sedan jag började dagis. Då var vi väll inte så snälla mot varrandra. Vi tjaffsade rätt ofta om jag inte minns fel. Men sedan flyttade ju du hit, till våran fina gata och vi började leka och sådär. Och nu går vi till och från skolan varje dag. Du är en av mina bästa vänner, pratar med dig om otroligt mycket egentligen. Antagligen för att du är kille och inte tänker som en tjej, haha. Ibland kan vi ju börja argumentera om saker och bli helt oense också, vi tycker inte alltid lika. Och det är en bra sak. Du är så jävla rolig också, men det kanske du har märkt efter alla gånger jag sagt "sluta jag pissar på mig!" Haha, jadu. Hoppas att vi inte tappar kontakten när vi börjar i gymnasium bara för att vi inte tar sällskap dit. Kram på dig vännen!
 
Detta var då mina närmsta vänner, tycker om er alla så himla mycket ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin