REF. 204

 
Hallå vänner. Nu är jag hemma i min lilla stad again.
Det ni ser ovanför är ett torrshampoo som jag fick när vi var i Stockholm. tacktacktactacktack. Har aldrig använt det förut men många säger att det ska vara värsta grejen. Vet ju dock inte om det märket jag köpte är bra men när jag testade det så verkade det super! Och för er som inte vet vad ett torrshampoo är så är det en spray som gör att håret ser mindre fett ut och det ger volym typ. Nu ska jag duscha, efter det fota en klocka åt pappa och sen titta på Gossip Girl. Kanske måste plugga lite på svenskan också, men jaja. Ha en fortsatt bra söndagskväll medan ångesten forsätter att krypa på mer och mer inför morgondagen då det blir upp klockan sju. yippie. 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu är vinnaren av den här omgångens "Veckans blogg" vald. Kika in och se ifall det blev just du som vann!
KRAM :)

2012-11-04 @ 20:03:57
URL: http://ofeliajosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin