tjugotredje

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / På bild: jag och Moa

Dagen idag har varit jobbig.
Har varit tråkiga lektioner och har haft ont i magen ända fram till lunch då jag fick tabletter av Ida, tack! Hade väll typ dött annars. När jag kom hem gick jag ut och gick med hunden som har åkt hem nu. Sedan har jag bara tagit det lugnt och nyss åt jag tacos. Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle sova hos Moa men kände redan igår att jag inte hade någon lust och hade världens magont. Hon var inte i skolan idag dessutom. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och tänkte kolla på iallafall första Sagan Om Ringen filmen. Ha en superfin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin