Svartvita Ida

Här har ni en Ida som gillar att gapa. Som pussar er medans hon har ögonen i kors. Och som är allmänt glad heltenkelt.
 
Hej alla som sitter vid en dator, iPad, mobil osv.
Hur mår ni? Själv mår jag toppen. Under dessa dagar jag inte bloggat så har jag hunnit med att käka tårta i skolan, sovit, varit mattant, tittat på Mio min Mio med mamma. (jag gillar barnfilmer osåntdära). Idag skulle jag egentligen haft trevligt med min underbara vän Moa men stackarn har gått o blivit sjuk. Så cyklade med mamma ner på stan istället och tittade på dansuppvisning och sedan fikade vi lite och efter det gick vi i lite affärer. När vi sedan kom hem bytte vi om och tog på oss gummistövlar för att sedan gå upp i skogen och plocka blåbär. Så imorn blir det mjölk med blåbär och strösocker till frukost, mums! Just nu sitter jag och pratar med Mimmi i skype, rolig tjej det där! Imorgon tänkte jag fixa lite på en ny design om jag kommer på hur jag vill ha den. Men ni får ha det bra, kramar från mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin