Sunday

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Goddag alla!
Började morgonen med en god frukost. Rostad macka med rostbiff, tomat och paprika som pålägg och en kopp te till det plus ett halft ägg! Cyklade sedan iväg till kyrkan och gick på högmässa/gudstjänst så nu har jag gått på alla gudstjänster jag behöver gå på inför konfirmationen den 18 maj :) Känns skönt att inte behöva tänka på det längre! Är förövrigt väldigt fint väder ute förutom att det blåser så det är lite kallt men solen är framme i vilket fall. :) Nu tänkte jag kolla lite på So'n där vi ska skriva E-C-A nivå texter inom något i religion och jag vet inte riktigt om jag är uppe på A nivå än så jag får väll läsa igenom och grubbla lite på det. Sen har jag inget mer planerat för dagen, blir väll att ta det lugnt och lite så. Ha en fin söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin