-

Inte alls en rolig bild att titta på men jag bryr mig inte.
Tjenare tjenare peeps.
Idag vaknade jag tjugo i åtta, igår vaknade jag tjugoöver sex, iförrrgår vaknade jag klockan åtta. Shit va pigg man kan vara, så himla bra ändå tills på måndag. Hahah är så himla töntig och har faktikst längtat (längtat, fattar ni?) till skolan ungefär sedan hälften av sommarlovet hade gått. Något äre ju som icke stämmer. Idag ska jag åka med mamma och handla, ska även införskaffa en kalender - vuxenpoäng på det. Sen ska jag med henne ut och gå också. Ska väll även laga en tröja (trasig när jag köpte den) och impregnera mina nya skor. Måste också titta på nya avsnittet av pll och försöka gå i mina skor med klack på då jag suger på det och måste träna, haha. Ändå tror jag att dagen komer sluta med att jag ligger i sängen och läser. Men nu ska jag hänga upp tvätten, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin