Autumn

Känner lite såhär, detta kan gärna komma nu. Sensommarn har ändå inget att komma med. Hösten är varmt välkommen hos mig, fina löv, mörkare kvällar, mer té, mysigare musik, fler "fy fan vilken känsla jag har just nu, världen är så fucking fin" känslor. Bilder lånade från tumblr, love it.
 
Mitt barnvaktande gick superb, vi spelade på deras iPads (de gjorde det rättare sagt) var ute och gungade, spelade spel och hoppade studsmatta. Trevligt! Nu börjar klockan närma sig tio, då ska alltså jag börja lite smått med att borta tänderna och ta på mig pyjamas och läsa lite i the hobbit. Som tyvärr tar alldeles för lång tid för mig att läsa ut då jag börjat om i den för jag hade ett för långt mellanrum då jag inte läste så minnet var inge bra, haha. Godnatt people!

Kommentarer
Postat av: Emelie Bergström

vad fin blogg du har! :-)
vad tycker du om mina självlockar? skulle bli superglad om du lämnade en kommentar i mitt senaste inlägg! kram

2013-08-21 @ 14:17:35
URL: http://emelieebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin