bara massa babbel

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm Sigma

Godkväll!
Sitter just nu och försöker få in det jag ska kunna till imorn på SOn, sen ska jag plugga in lite glosor också. Känns så skönt att bli av med allt, har bara tisdag kvar och sedan är jag färdig med alla prov. Engelskan kändes superbra idag iallafall! :) Imorn är det fredag och det är så välbehövt med helg nu! Så under lördagen kanske, bara kanske, ska jag iväg till Karlstad och shoppa kläder med iallafall Jennifer. Hoppas de andra tjejerna kan också! Men skriver lite med dom om det nu så får vi se hur det blir. Kanske inte blir något alls... Men jaja. Har dessutom studiedag på måndag så då och dagen innan på söndagen ska jag plugga igen till ett spanskaprov :) Ni får ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin