Glader

Hejsan hoppsan lillebror! 
Sitter och lyssnar på Ben Howards album Every Kingdom medans jag pluggar SO. Är också sjukt lättad med tanke på att jag kan allt som vi ska kunna till engelskaprovet på torsdag. Under de dagarna jag inte bloggat har jag alltså pluggat för fullt. Engelskaprov på torsdag, spanskaglosor på fredag, SOprov på fredag och spanskaprov på tisdag. Ska desutom tvätta här hemma, hemkunskaps uppgift som föräldrarna t.o.m ska skriva på att man har gjort. Full rulle alltså. Kommer därför inte att gå på konfan imorn för känner mej alltför stressad eftersom att SOn är sjukt svår. Snön har iallfall kommit tillbaka och det är så nedrans fint i skogarna här vid oss. Nu ska jag fortsätta med SOn och skriva om minoriteter och mänskliga rättigheter, hejdå fina ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin