UKM

Elin och Sanna som sjöng och Julia spelade gitarr och sjöng. Mina duktiga klasskamrater.
Oscar (brorsan) sjöng och hans vän Erik spelade gitarr.
Sanna och Elin dansade också en superbra dans, Sanna är på bilden ovanför.
Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm Sigma

Hejhej!
Igår var jag på begravning som sagt var, det var lite jobbigt. Efter det så åt vi lite hos mormor och morfar och jag var där ungefär hela dagen och på kvällen åt vi pizza och spelade spel. :) Somnade sedan supertidigt när vi kom hem. Idag var jag barnvakt åt min ena kusin. Vi pärlade pärlplatta, tittade på tv, var ute i lekparken och så ritade vi. :) Sedan åt vi supergod lunch hos mormor och morfar och morfar. Sedan åkte mamma och jag iväg och handlade, efter det kom Lovisa och vi åkte direkt och hämtade mormor och åkte till UKM  för att lyssna på Oscar och alla andra duktiga som var med! Ukm är typ som en tallangjakt för ungdomar (tror jag iallafall). Nu ska jag titta på tv och redigera lite bilder. Ha't bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin