Nannie?

Canon Eos Rebel T3 + 50mm / Nellie på bild
 
Sitter just nu med kartboken framför mig.
Tittade just klart på ett super roligt, patetiskt men ändå intressant program på tv11, Beverly hills nannies. Vilket jag tyckte var super intressant och roligt att se då jag har tänkt lite på det här med att t.ex vara au pair ett år i USA eller så. När jag var i USA förra sommaren så nämnde mina tremänningars föräldrar att jag skulle kunna bli det då jag lekte enormt mycket med alla barn där borta. Men då kommer jag ju antagligen inte att bli det i hos en rik familj i beverly hills men det är ändå intressant att kolla på tycker jag. :) Jag har ju även redan fixat en praoplats på mitt gamla dagis och jag är barnvakt cirka en gång i veckan regelbundet (ganska regelbundet) hos mammas kompis där jag passar hennes barn. Så allt som har med barn att göra verkar ju locka mig rätt mycket. :) Men nu ska jag plugga SO, kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin