borde duscha men vem orkar det

Såhär ser det definitivt inte ut ute längre, vilket är ganska så sad. Det ser mer ut såhär:
Men det har väl sin lilla charm det med.
 
Igår hade jag en superb dag.
Den innehöll skola med en lärare som släppte oss tidigare, den innehöll församlingshem, den innehöll en musikal och sist men inte minst lite choklad framför avatar. (och nej, inte filmen. Utan den där tecknade serien som gick på nickelodeon när vi var små ni vet? aa den)
Idag har jag väl haft en lite sämre dag men vad gör det. Har iallafall målat naglarna, gör det så ofta nu förtiden att mamma och pappa tror att jag knarkar lukten, haha komiskt.
Imorn ska jag klippa mig dessutom, ska bli skönt. Ska ta en halv dm och sedan klippa upp det ganska rejält. Blir nog bra skulle jag tro. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Simon G

Åh så fina bilder! :)

Svar: tack! :)
Ida Söderman

2014-02-20 @ 21:09:23
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin