A crack in the sky

Hejhej!
Under de dagarna jag inte bloggat så har jag träffat Ida och Mimmi och även börjat skolan igen. Kändes skönt att bara gå tre dagar nu första veckan så att det inte blev så "hårt" i början. Just nu sitter jag och lyssnar och även tittar på youtube på fyra kvinnor som sjunger så enormt bra, helt fantastiska är de så lyssnar på en spellista med dom :) Musiken är också hur bra som helst, mår bra i hela kroppen när violinisten kommer upp på scen och spelar, haha! Imorgon ska jag träffa Mimmi, vi ska äta lunch på donken och hälsa på Maja när hon jobbar. Men ni får ha en fin kväll hörni! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

fin bild!

Svar: Tack! :D
Ida Söderman

2014-01-11 @ 03:39:51
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin