Vitsippor...


Fotograf: Jag
Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm
© kopiera inte ©

Hejsan!
Idag var det ju skola som vanligt, det var het okej för vi hade inga lektioner för vi skulle bygga en grej till ett okokt ägg så när man släppte ägget från 3-5 meters höjd så skulle det inte gå sönder. Man fick bara använda sej av lim, pappersremsor och sytråd. Våran höll nästan! ;) Så under hela dagen satt alla och pysslade med det.
Sen cyklade vi (asså dom jag går/cyklar med till och från skolan) hem, och då gjorde jag läxorna som gick jätte fort att göra, sedan skulle jag bara göra klart engelska-läs läxan och då tog jag med mej boken, två mackor och solglasögona och satte mej ute på verandan. Sedan solade jag lite, och efter det gick jag ut och fotade vitsippor. Och nu sitter jag här. Senare ikväll ska jag på träning. Imorgon är det orientering på skolan... :( Jag kan inte ens läsa en karta! :o Men efter skolan imorgon är det påsklov! Så på fredag ska jag på friidrotts tävling. :)
Ha det bra!
/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Julia ;3

Vad kul! Önskar jag kunde vara med på ägg-saken :c

2011-04-20 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin