Otur...

Olympus E-450 + 14-42mm
Hej!
Jag bloggade inte igår pga en olycka... Jag och William skulle precis gå till skolan när jag kom på att jag hade glömt mina spanskasaker hemma så jag tänkte gå ner och hämta dom och jag halkar i backen. Min axel hoppar urled och det gjorde svin ont men den hoppade tillbaka av sej självt, men jag går ju hem igen och pappa sätter på skoldatorn som är helt förstörd. Jag var hemma en stund innan vi åkte till skolan. Senare under dagen fick jag bara ondare och ondare i armen och idag är jag hemma från skolan för att typ "vila" den. Sjukhuset sa att jag skulle få göra en röntken framöver för att se att allt ligger rätt till... Ja, snacka om otur. Först mobilen och nu datorn och min arm. Men hoppas att ni har det bra iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

usch, hoppas du blir bra snart och att tekniksakerna löser sig:)

2012-02-23 @ 12:53:29
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin