Rutig krage

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm Jag önskar mej photoshop i julkapp så jag kanske äntligen slipper dessa problem med att blogg.se alltid gör kvalitén sämre. De bloggar som redigerar sina bilder i photoshop får hur bra kvalité som helst.
Tjeno!
Idag var det elevensval där jag har foto,skapande. Så därav två bilder från skolan här ovanför. Efter skolan var det konfa, rätt tråkigt men helt okej. Nu håller jag på och plugga till SO provet och det går förvånansvärt bra och imorn ska läraren ha genom gång tror jag så då kommer det nog fixa sig på fredag! Har utvecklingsamtal imorn också så ska stanna kvar på skolan och plugga för det är ingen idé att jag går hem med tanke på att när jag väl kommit innanför dörren så skulle det varit dags att bege sig mot skolan igen. Nu ska jag ta glass och fortsätta med mitt pluggande.

Kommentarer
Postat av: Sofia

fint :D

2012-11-15 @ 09:18:02
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin