sista november

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm

Hej alla glada vänner.
Sitter just nu i mitt mysiga rum i myskläder, äter macka och dricker choklad, lyssnar på julmusik och redigerar bilder som jag tog för en stund sedan då Julia gjorde mig sällskap medans snön yr utanför fönstret. Ett superbra avslut på november tycker jag. Tyvärr så snöade det inte när vi var ute och fota, men nu har det börjat igen. Det är så mysigt! Imorn ska jag bara vara hemma tror jag. Sedan på söndag ska jag träffa Moa och ska sova hos henne eller så sover hon hos mig, sedan på måndag ska hon och jag träffa Becca och förhoppningsvis Jennifer. För vi är lediga på måndag! Har lite ont i hövvet på ren värmländska annars är allt så himla bra i just denna sekund. Vintern är ju bara för mysig.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin