fjärde januari 2013

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Blir mycket kort på himlen under vintern märker jag, antagligen för att det inte finns något annat roligt att fota.

Tjenare alla gladisar och surisar!
Hur mår ni idag då? Inte för att någon kommer svara men jag är trevlig iallfall. Igår köpte jag två jeans, och fyra toppar. Skit nöjd! Etfer vi hade shoppat klart gick vi till ett museum, vi var inte så imponerade dock. Rätt besvikna. Jaja, åkta iallfall hem idag så har suttit i en bil hela dagen förutom när vi stannade för att äta. Imorgon tror jag att jag ska träffa Moa, Becca och Jennifer och om det inte blir alla fyra så har jag för mig att iallfall jag och Moa skulle ses men har ingen koll så vi får väll se hur det blir. På tisdag börjar skolan igen för vi har studiedag på måndag. Har också matte prov på fredag så ska plugga under veckan. Men nu ska jag hitte på nått annat. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Nilsson

Hej Ida! Tack så jätte mycket för tipsen, det var ett sånt jag kollade på tror det var ett (50-300mm) objektiv :) Men tack åter igen för tipsen!

2013-01-04 @ 18:56:17
URL: http://nattstad.se/isabellenilssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin