"The show must go...all over the place or something"

Hallå peeps!
Sitter på golvet nyduschad och glad samtidigt som glees album "Glee sings the Beatles" spelas i högtalarna. Vaknade av pappas fråga "Vill du ha ägg och bacon?" självklart ville jag det. Efter frukosten så tittade jag på det nya gleeavsnittet som kom ut igår. Grät supermycket då det var en tribute till Cory Monteith (skådespelare som har medverkat i tvserien) som dog för någon månad sen :( Idag ska jag inte göra nått mer än att äta middag hos farmor då en liten del av usasläkten är här!
Det gick bra med discot igår också, vi tjänade in massvis med moneys! Dock så blev alla barn ledsna och började grina, haha. Ni får ha en fin lördag (bara jag som trodde det var söndag idag eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin