Hemma!

Jag är hemma från Maja för ganska länge sedan nu, jag sov ju hos henne igår! Först åt vi tacos sedan kollade vi på "Hur många lingon finns det i världen?" som var en väldigt bra film. Sedan satt vi vid datorn och skulle kolla på första säsongen av Glee, men det funkade typ inte så vi gick och la oss och pratade innan vi somnade istället!
Sedan idag gick vi till nya maxi, eftersom att det gamla rasade typ förra vintern för att det var så mycket snö, men deras godis var iaf jätte färskt! Haha! Sen kom pappa och hämtade mej, och efter det har jag inte gjort nånting, men brorsan och jag är typ själva ikväll så jag ska snart göra lite mat. Sedan ska jag ta kort på presenten jag fick av Maja, eftersom att jag fyllde år för en vecka sedan. ;)
Ni får en liten påsk bild från vårat påskris!

Fotograf: Jag
Kamera: Olympus E-450 + Zuiko Digital 14-42mm
© kopiera inte ©

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin