Nu orkar jag...

charmig bild på mig i tomteluva.
Go kväll!
Haha, nu orkar jag blogga normalt. Igår var det en sjukttrevlig dag. Mitt arbetslag var på badhuset från 9.00 till 12.00 och badade, spaa och gymmade. Skit mysigt verkligen! Sedan åkte jag hem och slog in julklappar och lite så. Idag var jag med mamma ner på stan för att köpa den sista klappen och för att kolla om det fanns några kläder som jag kunde ha imorgon. Har inte gjort så mycket mer än så. Haha, har märkt att dom flesta bloggar jag läser har gjort ett inlägg med rubriken "Dan före dopparedan". Lite kul sådär när man har dålig humor som jag. :) Kommer kanske göra ett till två inlägg imorgon med tanke på att det är julafton. Så förvänta er inget. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

ojj, vad söt :)

2011-12-23 @ 21:37:26
URL: http://www.malinardstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin