Blue...


Fotograf: Ida (jag) | Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm | Redigering + beskärning: Ida (jag)

TJO!
Idag var det ju skola som vanligt men vid lunch så skulle jag till tandläkaren... :|
Men det gick bra förutom att jag hade fyra ställen på vänster sida imellan tänderna där det är början på hål så jag får börja med tandtråd med tandkräm på. Men jag fick inte äta på en timma efter det för dom hade haft på banankräm på tänderna! UUÄÄÄK! :( Sissta lektionen hade vi brännboll och vet ni? :o Mitt lag VANN! :D
Sedan när jag kom hem så åt jag, eftersom att jag inte hade ätit nått p.g.a banankrämen... Efter det tog jag med mej läxorna ut och lade mej i solen coh gjorde dom, sedan lyssnade jag på musik och stekte i värmen!

Snart är det träning också, det ska bli kul det! :D
/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin