Hejsan

Hej på er!
Igår åkte vi ju till Stockholm och det gick bra, senare på kvällen gick vi ut och på en promenad och jag fotade. Det blev många fina bilder som kommer upp i ett annat inlägg. Nyss så var vi på Media Markt och köpte ett nytt minneskort, förresten är det jätte bra service där! Dom som jobbar där kan en hel del om kameror! , och så frågade jag om dom hade macro/förstornings filter men till min kamera som är 58 diameter (tror det hette diameter...) så hade dom inget. :) Men imorogn när jag har fått min månadspeng av pappa så ska vi åka förbi där på vägen hem och kolla på ett litet stativ för då blir inte bilderna så suddiga! :D

En liten del av Ursvik

/ Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin