Hemma


Fotograf: Ida (jag)
Kamera: Olympus E-450 + 40-150mm (det stora/långa)
Övrig information: Använde mej av stativet Nanomax 250

Hej på er!
Kom hem från träning för en stund sen och just nu snackar jag med Moa i skype. Snart ska jag duscha och lite så. Imorgon kommer jag inte hinna blogga så mycket eller inget alls för då är det Fasstingen! För er som inte vet vad det är så är det typ som ett tivoli, man köper sockervadd och åker otäcka, läskiga och farliga karuseller (jag tycker att dom är det iaf...). Så jag ska dit med Maja. :) Det ska ju bli kul.
Men vi ses kanske imorgon!
/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-05-25 @ 22:15:21
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin