Vitsippor igen... Fast nu i bättre ljus och kvalité

Jaa, jag gick ju ut och fota som jag skrev, det blev vitsippor. Men jag var ju ute nu på kvällen så ljuset på bilderna blev perfect för annars så blir det bara skugga av kameran om man är ute när solen är framme... Och med bättre kvalité så menade jag att jag hade redigerat och beskärt dom. :)




Fotograf: Ida (jag)
Kamera: Olympus E-450 + 14-42mm
Redigering + beskärning: Ida (jag)

Så, det var alla bilder.

Idag på skolan var det iallafall orientering vilket gick förvånansvärt bra! :D
Imorgon ska vi ha loppis med skolan för att samla in pengar till våran klassresa!
Men nu ska jag sätta mej och typ kolla på tv och käka godis...^^
/ Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Catrine (FOTO)

Fina bilder! :D

2011-05-06 @ 23:40:54
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin