5 saker ni inte visste om mej

1. Jag tål inte skräck och jag är sjukt mörkträdd. Ända gången det får va mörkt är när jag ligger under täcket och ska sova.
2. Jeans är det bästa som finns. Använder jeans jäämt! Har fem par långa jeans, tre tighta och två vanliga. Har ett par jeansshorts och ett par trekvartsjeans (dock är dessa lite små). Och en jeans jacka pluss två jeansskjortor, en långärmad och en kortärmad! JEANS!!!♥♥♥ Och man får inte glömma mitt iphoneskal!... i jeans.

(den kortärmade skjortan är inte med på bilden)
3. Jag har sveriges torraste händer! :o
4. Jag hatar att handla kläder! Det är roligt om man hittar nått fint. Annars är det bara skit.
5. Jag fick glasögon när jag gick i fyran, såhär såg dom ut:
Känner mej enormt snäll som lägger ut bilder på mej när jag ser enormt kul ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin