Blandade bilder från USA, Liseberg

Canon Eos Rebel T3 + Sigma 70-300mm / Blandat från USA

Hejhej!
Jag, Becca, Moa och Jennifer var på Liseberg igår och roade oss! Vi hade verkligen superkul, jag hade det iallafall! Kändes som att vi åkte nästan allt förutom snurrkaruseller, för då mår jag illa men ja. Åkte atmosfear med Becca, hon hade åkt den en gång förut och endå så var jag den som var lugn! Haha, hade en riktigt rolig och spänningsfylld dag med mina vänner! Kom hem ungefär vid halv nio, åt lite och sedan gick jag o la mej. Somnade direkt. Var så himla trött för Moa trodde att vi skulle missa tåget dit om vi inte gick upp kvart i fem på morgonen, haha! Vaknade unefär vid tio och har bara kollat på tv, städat lite i mitt rum och fixat lite i tvättstugan. Ha en fortsatt bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Elise Olsen

Kjempefine bilder, håper du hadde det fint i USA! Ha en god dag :)

Svar: Tack! :D Hade det super bra i USA!
Ida Söderman

2012-08-04 @ 02:02:39
URL: http://kinkx.blogspot.com
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

finfina bilder =)

Svar: Tack! :D
Ida Söderman

2012-08-04 @ 10:19:20
URL: http://ninnzanlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin