matteee

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / Väskan är gjord i slöjden, heheh.

Hejhej!
Veckan har precis börjat och ändå har man varit med om rätt mycket grejer i skolan. Alla snackar, missuppfattar och är allmänt bitchiga. Men jag klarar mej, har ju min goa klass. Våran stad verkar dessutom balla ur rätt hårt med tanke på att var tredje bild på instagram har något att göra med hur dåligt någon mår eller hur synd det är om folk. Det roliga är att vissa som har lagt upp bilder har typ 8 kommentarer där alla tycker synd om en. Så visst, "alla hatar dig" som det står på bilden även fast typ 20 stycken har kommenter "gumman, finns" "älskar dig, du är stark". Stör mig. Finns så många som mår så nedrans mycket sämre så snälla, sluta tyck synd om er själva. Fine jag vet inte hur saker ligger till men ändå. Nog om det, var bara tvungen att få ur mig det. Nu räknar jag matte, ligger fortfarande efter så bäst att jag fortsätter med det.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin