sjunde december

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Stativ: Nanomax 250

HEJHOPP
Har varit lite dött här denna vecka. Skyller på att jag har varit trött varje dag efter skolan och haft huvudvärk. Idag har det varit en rätt bra dag i skolan om man jämför med de andra dagarna denna vecka. När jag kom hem så sprang jag in och hämtade kameran och sprang ut igen för att fota. Nu sitter jag vid tv:en framför Disney Channel, äntligen har vi fått upp våran parabol som inte har varit uppe på två månader. Ska bara ta det lugnt ikväll, imorn ska jag räkna matte, ligger typ efter så himla mycket så det är helt sjukt, och på söndag ska jag handla julklappar tillsammans med Moa. :)
Ha det bra, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin