tredje

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / På bild: Moa och Becca

Hejhej!
Denna helg har jag inte gjort någonting typ. Kollat på De Två Tornen och Konungens Återkomst och bara tagit det lugnt. Igår kom Moa hit på eftermiddagen och hon sov här. Vi kollade på film och lite så. Vaknade tjugoöver tio fast jag trodde att klockan var femöver tolv (väckarklockan hade stannat under natten) så väckte henne. Haha. Vi gjorde väll inte särskilt mycket förutom att vi stekte pannkakor för fulla muggar till lunch. Dom blev himlans goda. Hon åkte hem kvartöver tre. Sedan dess har jag bara suttit och lyssnat på himlans fin musik och tagit det lugnt. Men nu måste jag ta tag i lite skolarbete. Man kan ju inte släppa skolan helt bara för att man har studiedag. Ska blandannat träna på en engelskaredosvisning och en teater vi gör i SOn.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad gulliga bilder :D

2012-12-03 @ 17:32:45
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin