Hemma idag...

Oviktig och tråkig bild. Men det har snöat jätte mycket inatt och idag så vad annars ska man ta kort på om inte snön?
Hej!
Bloggade inte igår, kom hem från säfsen runt 18.00 och sedan mådde jag dåligt resten av kvällen så jag gick och la mej rätt tidigt och somnade nästan direkt. Idag var jag hemma från skolan... Hade en hals som gjorde svin ont imorse, lite senare fick jag sjukt ont i magen men nu mår jag bättre, mådde ju inte helt okej igår heller. Imorgon har vi studiedag, vet inte riktigt vad jag ska göra då, men hittar väll på nått! Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin blogg du har! Ha en bra kväll. (:

2012-02-14 @ 23:02:43
URL: http://www.jonnanyyman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin