Tänkte bara slänga ur mej lite skit

Olympus E-450 + 14-42mm / closeup +8
Japp...
Tänkte bara slänga ur mej lite onödig skit från vardagen. I förrgår gjorde jag absolut ingenting. Igår fikade jag med Maja och Isolde nere på stan och sedan spatserade jag iväg till frisören där hon klippte mitt hår perfekt. Ni vet den där känslan när man absolut inte vill klippa sej men måste för att det är så slitet? Så var det i detta fall. Men det syns inte att jag har klippt mej men jag känner det lite på längden men det känns fräscht och bra. :) Idag skulle jag ha hängt med Moa hem efter skolan men istället var jag hemma och gjorde engelskläxa och städade rummet. Jag hör av mej imorgon eller under kvällen, ha det bra tills dess! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

det är bra med mig tack! :)

händer hos dig idag då? :)

2012-02-03 @ 03:19:56
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin