En liten kisse

Olympus E-450 + 14-42mm
Bild från i somras som är redigerad mycket bättre än vad den var när jag la upp den sisst...
Halloj!
Har haft en bra dag med Thea, hände en ovanlig grej på stan också som jag tänkte att ni ville veta. Vi gick igenom stan för att Thea var törstig och hade köpt en coola och när vi går ser vi att dom hade en "dansgrej" längre bort och vi skulle gå förbi där. Jag trodde att dom hade någon uppvisning men nej så var det inte. När vi kom fram så ser vi att dom är målade med svart färg i ansiktet och ser allmänt läskiga ut och en kommer fram till oss och en annan pekar på oss men dom säger ingenting och så fortsätter det ändå tills vi har gott för långt för att dom skulle kunna hänga med. Vad jag tror så var vi omringade av 4 st svarta tjejer som gjorde nånting (dansade antagligen) som vi inte lade märke till, vi var upptagna med att skratta.
Vad hade ni gjort i en situation när en människa stannar upp i en konstig pose, stirrar en rakt i ögonen och pekar på en?

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

fina bilder!

2012-03-25 @ 21:19:01
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

2012-03-25 @ 21:24:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin