Svartvitt

Olympus E-450 + 80-300mm / Har aldrig riktigt fastnat för svartvita bilder och har alltid tyckt att det ser bättre ut med färg men ju mer jag redigerar i svartvitt desto mer gillar jag det! Vad tycker ni bäst om, svartvitt eller färg?

Tjenare!
Är rätt så glad just nu! Beställde lite grejer i söndags som kom idag! En fjärrutlösare, ett stjärnfilter och en borste+blåsbälg. Tar kort på dom senare för nu ligger kameran på laddning. Haha, skrev igår att jag skulle fixa tidsinställdainlägg tills idag, blev ju inte riktigt så för det krånglade så jag får göra tidsinställda tills imorn heltenkelt för annars blir det typ bara ett inlägg per dag! (intressant va? nej.) Så nu ska jag väll redigera bilder osv! :D

Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder + kommentera vad du tycker om dem? Skulle bli jätteglad då :)



http://twinstars.blogg.se/2012/may/utkast-maj-8-2012.html#comment

2012-05-08 @ 20:13:46
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin