Artonde i elfte

Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Stativ: Nanomax 250 / På bild: Mimmi

Godmorgon!
Gårdagen var super bra. Först fota med Mimmi som sagt var och sedan gleekväll med några tjejer från klassen. Kom hem vid halv tolv/tjugo i tolv nån gång tror jag. Så klickade runt lite på datorn och så. Blev trött och stängde av och skulle sova men precis när jag har lagt mig känenr jag hur dåligt jag mår. Slutar med att jag springer till toan för att få ur mej vatten/vätska/whatever. Så ja, var inte så farligt och jag är inte sjuk som tur är för jag mår prima idag! :) Idag är det söndag och ångesten kryper fram. Kommer enbart att städa mitt rum idag. Annars ska jag ägna dagen åt läsning och tvserie tittande. En typisk söndag heltenkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin