senaste from the iPhone

Att ha en trasig mobil i nästan ett halvår och inte kunna använda kameran på framskärmen resulterar i att när du har lagat den så är det ända du gör att ta egopix. Idag fick William äran att vara med på ett sådant kort med mig, omtänktsamt va? Har också en nyhet att berätta, idag hade vi dans på idrotten i skolan. Becca och jag fick ett ryck. På onsdag ska hon och jag testa att gå i dans. Tackvare Sanna! Hur ska nu detta gå med min dåliga kondition? Ja ni. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-11-06 @ 15:00:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin