söndag

Canon Eos Rebel T3 + 18 -55mm / Blandade bilder från fredag eftermiddag.

Tjo, hejsan, hej, hallå, godkväll, tja, tjenare, tjabba.
Har inte bloggat sedan i fredags. Hade en rätt konstig och äcklig fredag. Började med att jag, Becca, Moa och Jennifer käkade kinamat och den slutade med att jag får upp allt igen över en balkong. Vi går inte in på detaljer för att få er att må lika illa som jag gjorde. Men har massa roliga och härliga bilder från kvällen som ni får se antagligen imorn eller nått. Igår var jag barnvakt och sedan åt vi middag hos farmor på kvällen. Idag har jag inte ens bytt om utan har haft pyjamas på mig hela dagen. Har läst och tittat på film i min säng. En sådandära typiskt söndag. Imorn är det måndag. fy. Njut av helgens sista timmar så bloggar jag mer imorn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin