Favourite



Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm Tröjan är köpt i San Francisco på Pier 39.
Tjolahoppsan!
Med favorit tröjan på blir dagen ett snäpp roligare, jag har haft en rätt kul dag i skolan idag, som vanligt typ. Skolan är ju rätt kul ändå, man skrattar ju minst en gång varje dag, och jag skrattar minst 10 gånger varje dag. Hade prov idag också, SO. Jag körde muntligt men hann inte klart så vi fortsätter imorn. Kändes bra på den delen vi hann med iallafall. Nu ska jag som vanligt göra läxor och sånt dära. Det är nästan det ända jag skriver om i min blogg. Plugg. Men jaja, är det mycket plugg i min vardag då ska det vara det i min blogg också! Ska dra nu, ha det finfint!

Kommentarer
Postat av: ANONYM

hihi hej! ser dig nästan varje dag i skolan och varje gång man ser dig blir man så himla glad för att du är en så himla goo tjej! ta inte åt dig av dom som säger annat!! <3

2012-09-07 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin