I vattnet









Canon Eos Rebel T3 + Sigma 70-300 Högt ISO tal därav dålig kvalité på bilderna.

Godkväll alla!
Har inte bloggat på rätt länge för håller på och flyttar över mina bilder från ett usb till några andra och det krånglar osv. Har haft en jätte härlig helg! I fredags tog jag det lugnt och kolla på tv och så med familjen, i går sov jag hos Moa och hade det jätte trevligt och idag var jag, Moa, Becca och Andreas i Karlstad för att shoppa! Vi har inte så mycket klädaffärer här i stan så om man vill ha nått så får man ta sig till K-stad. Jag hittade inga kläder dock men köpte Hungerspelen och Revolt, har Fatta eld sedan tidigare (hungerspelen är en bokserie, ni har nog hörttalas om filmen, läs böckerna. mycket bättre än filmen.) och köpte ett fint skal till min iPhone :) på kvällskvisten nu har jag räknat lite matte och kollat lite på provet vi har på torsdag, nu ska jag lägga mig och läsa engelskboken vi läser i skolan och till det dricker jag en super god smoothie som pappa gjorde nyss, ha det fint! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin